Technológia
Striekacie zariadenia
Striekacia pištol TRIBO PRSTEN 03 pre elektrokinetické nanášanie farby Pištoľ je určená pre nanášanie práškov, kt. sú schopné získať el. náboj trením. Tento systém využívame pre tvarovo členité dielce, hlboké dutiny, drôtený program, vrchné vrstvy a prestriekávanie už nastriekaných dielov. |
|
Striekacia pištol EKP M+Z1 pre elektrokinetické nanášanie farby Pištoľ je určená pre manuálne nanášanie práškových farieb z nádobky. Prednosťou pištole je jednoduchosť, spoľahlivosť a ľahká zmena odtieňa farby. Využívame ju predovšetkým pri striekaní kusových zakázok |
Striekacie kabíny
Striekacia kabína 1
|
|
Striekacia kabína 2
|
Pec a dopravník
Vypaľovacia pec (3 v 1)Vypaľovacia pec H+V VDM Grygov TKS120.PKZVO vnútorné rozmery pece : 6600 x 1250 x 2750 mm (dlžka x šírka x výška) Plynová vypaľovacia pec je konštruovaná na našu požiadavku ako dvojzónová, so zasúvateľnou tepelne izolovanou prepážkou, ktorá rozdelí celú pec na dve samostatné pece so samostatnými regulátormi väčia zóna : 4200 x 1250 x 2750 mm menšia zóna : 2200 x 1250 x 2750 mm Každá zo zón má samostatnú programovateľnú reguláciu a samostatný vchod, čo nám napr. umožňuje súčastne vypaľovať dve rôzne zákazky pri dvoch rôznych farbách a pri rôznych vypaľovacích podmienkach. Týmto riešením máme v podstate tri rôzne veľké pece v jednej konštrukci. To nám umožňuje flexibilne reagovať na charakter práve realizovaných zákazok. Vďaka tomu vieme energeticky úsporne realizovať ako malé, tak veľké zákazky. |
|
Podvesný dopravníkKoľajovým podvesným dopravníkom Conductix Wampfler vieme efektívne s minimom vynaloženej námahy premiestňovať a otáčať výrobky medzi jednotlivými fázami práškového lakovania. max. hmotnosť výrobkov na jeden transportný vozík : 125 kg Súčasťou dopravníka je aj parkovisko pre chladnutie a skladanie práškovo nalakovaných výrobkov, 3 päťdráhové presuvne. Transportné vozíky sme si konštruovali svojpomocne na základe naších dlhoročných skúseností s práškovým lakovaním. Otáčanie výrobkov pre nástrek druhej strany je možné priamo na transportných vozíkoch, alebo v prípade dlhších výrobkov pomocou točne, ktorá je súčasťou podvesného dopravníka. |